Em sabria greu donar publicitat gratuita a un indesitjable. Fa temps, però, que tinc una pestanya oberta amb la pàgina d’en Jorge Juan, que deia presentar-se a l’alcaldia de València, i acabo indultant-la de tancar-la perquè passi a millor vida ja que a la pàgina no se li pot negar certa gràcia.

No resulten tan convincents -o potser a un l’acaben de convèncer que tot plegat és una pantomima ben orquestrada- els vídeos on apareix el tal Jorge Juan, molt impostat i amb una falta d’acting evident. El cas, però, no té més. L’important és que visitant-la, potser riureu -o no-, i que ara ja puc tancar la pestanya.

Posted on by raimon

Comparteix a:

Accions:

fes-me un Flattr!

Sindicació

Sindicació RSS
This entry was posted in Besteries i Tontieses and tagged , . Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ei, gràcies per ser a aquesta pàgina.
Potser has notat que ha canviat una mica.
Estic "en ello".

Roy Tanck's Flickr Widget requires Flash Player 9 or better.

Get this widget at roytanck.com

Aquests continguts es publiquen amb llicència CC BY-SA, sempre que no s'especifiqui el contrari en un context més específic.